torsdag 17 juni 2010

Valentines day.

Hahaha, sitter här i min säng, lite lätt solbränd på BAKLÅREN/RUMPAN ? Hur lyckades jag med det nu då. & min rygg är RÖD. Haha, fint! Men ska man bli fin får man lida pin så att säga. Är grymt sugen på att hugga in på min chipspåse - Ikeas Gräsök & Gräddfils Naturchips! Så jävla goda. Varför köpte jag dom för? För att titta på? Nej. Men jag vill heller inte ha dom i kroppen. Får köra taktiken, tugga tugga spotta ut? Värt.

I alla fall, har jag nyss kollat på filmen Valentines Day. Seriöst? Varför är den dagen så viktig för vissa? Okej, jag tyckte den var mysig, när man hade pojkvän & så, visst. Men jag är ju inte helt desperat & deppar ihop om jag inte skulle ha det, eller en dejt eller nån att va med över huvudtaget! Herregud, då skulle jag tycka det var tråkigare att vara ensam på jul eller nåt. Men men, det finns folk till allt.

& jag blev som vanligt kär i Ashton Kutcher, som i alla andra filmer han är med i. Varför finns inte filmkillarna på riktigt? Nej för det är ingen som bryr sig lika mycket som killar på film gör. & det kommer aldrig dyka upp någon, ever - in your face brudar.

Däremot har jag vart med om en såndär "romanisk" upplevelse en gång.
Men det tänker ja inte skriva om här!
För jag får ju inte verka känslig.
Hahahaha - det var mycket mycket länge sedan i alla fall.
Sissådär 6 år sen :)
Saknar dig fan.

Men! nu bryr vi oss inte mer om det.
Nu drar jag nog på en till rulle, smörjer mina röda små ben & väntar på att Nathalie ska bli fot for fight, så vi kan göra stan osäker.
Hej Gubbar!

1 kommentar:

  1. Allex, gift med Robert Pattison, bor på hotell med 3 ungar och en räv, körandes i en Hummer & den förstfödde ska heta Leo! ;)

    SvaraRadera