tisdag 29 juni 2010

boooombaaastic.

Fan vad roligt, jag skulle ha det nu. Ifall någon sa något skoj! Ähm Ähm.. Jag har vart uppe i över 19 timmar på mina 5 timmars sömn, så jag är otroligt övertrött & fnissig. Men somliga delar inte mina fnitterattacker, utan skakar bara på huvet ;o vem kan det va. Hahahahaha..

Men nu har jag i alla fall gett upp min "film" som visst var en 8 timmars serie! Kollade upp den på youtube o allt, trailer.. Verka as bra & mitt kära ögongodis Cam Gigandet var med.. Men jag kollade o kollade & ingen Gigandet dök upp? Sen bara fortsatte serierna, aaasbra är dom :O Men, va fan? HAHA. Kul att jag kollade det innan.

Förövrigt, har jag beställt biljetter till Eclipse nu! WIIIHOOOOU. Så ska se den på torsdag :) WI WI IWI WIWIWI IWIWIW. Natha, i löve you.
Det blev ju ingen Lucia Night för mig, ingen orka ju lägga ner sig på att följa med !
Men nu får jag se den i alla fall :) So Happy.

Äh, spela squash & se sova ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar