onsdag 16 juni 2010

Remember Me

Seriöst? Varför satte jag på den filmen. Den var snor-bra & så sker detta tragiska slut? VARFÖR. Hallå, Robert Pattison - DÖD? Nej, jag håller mig fan till Twilight, där är han odödlig. Mohahaha. Fy fan vilken snyftfilm :( Jag snyftar aldrig! Men jävlar vad jag grinade.

Nu ska jag sova..

Men jag måste bara berätta om min upplevelse på ICA idag. Jag kom in, går dirrekt till kassorna för jag skulle ha apoteksvaror - Nässpray. Jag ser två lediga kassor, kollar på båda (unga) killarna som sitter där & går till vänster & när jag gör det, hör jag ett "FAAAN DÅÅ" bakom mig & vänder mig om. Killen börjar skratta & jag vänder mig igen.
Frågar han i kassan som flinar stort om man kan handla Nässpray här & han säger ja & förklarar att jag måste skriva ut ett kvitto från någon liten finurlig automat. Jag går in i butiken, gör det & återvänder till kassorna... När ja tar samma kassa hör jag ytterligare ett vrål "AHMEN VA FAN" & ja kollar oförstående på killen i min kassa som säger "Ah, vi har ju inte så många kunder just nu, så vi slog vad om vem utav oss du skulle välja, 100 spänn! Så nu valde du ju mig två gånger & har gjort mig 200 kr rikare! Tack." HAHAHAHAHAHHAHA... Ofta? jag typ skratta, kolla på han andra, nu bittra Ica personal & gick ut.

Det är inte lätt.

1 kommentar: