måndag 7 juni 2010

so disapointed

Haft en grymt skojig måndag, den började verkligen inte bra, dina ord kan faktiskt såra.. Någon om du borde veta det. Men den har spenderats med Linda i alla fall, brännboll, skratt, film & bilåkning. Finns inget som slår oss i att tänka likadant heller, sjuuuukt läskigt börjar det bli.
Skrämde skiten ur Malm när han kom hem, släckte ner i hela lägenheten o gömde oss i sovrummet, grymt kul min på honom när han kom in, det skulle vi filmat! HAHAHAHA..

Nu har jag blivit hem skjussad & sitter här o tänker på endel. Hur falska vissa personer är till exempel. Trodde att jag hade vänner jag kunde lita på, men nej. uppenbarligen så är favoritämnet skitsnack, hos er.

& sen har vi ju det där eviga skyllandet på lilla Allexandra :p Varför ska ja få skulden för allt, ärligt :p Kaos i mitt huvud just nu.
Den där alkoholen, borde inte uppfunnits.
(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar