tisdag 15 juni 2010

måste bara berätta!

Skriver här hela tiden nu, men va fan! Alla andra gör ju det också, korta meningslösa inlägg, så nu börjar ja med. Fast detta lär inte bli så kort, jag har något FÖRSKRÄCKLIGT att berätta :O Idag skulle jag iväg & möta Ulla-Karin för att träffa henne & henns två hundar, jag ska vara dagmatte åt dom några gånger i veckan & vi skulle ta en promenad.
Så möttes vi vid Gubbholmen började gå runt. Så helt plötsligt ser vi en flicka som sitter på en moped & en annan flicka som ligger på en bänk & SPYR ! Yuuuu. Ulla-Karin ber mig koppla hundarna & springer fram till flickan. Hon var steeeeenpackad & jag kände att det var bäst att hålla mig bakom moppe-tjejen så jag inte såg spyorna för då hade det varit kört!
Hon kunde varken gå eller prata (NORMALT) jävlar va hon svamla, så Ulla-Karin bestämmer sig för att ta hem henne, hon påstod sig bo på Herrhagen! Hej-hopp & vi börjar släpa på henne men kom inte långt innan hon behövde spy igen. Ulla-Karin säger till mig att gå hem med hundarna & jag gjorde lydigt som hon sa, hellre det än spy-fjortisen!
Tragiskt, denna lilla flicka hade gått dit, skitfull för att leta efter sin pappa som tydligen var Alkolist & var livrädd för sin mamma som tydligen var Nykterist?!?! öhm. sorgligt i alla fall, för hennes promille va fan inte låg!

När Ulla-Karin hade löst det hela kom hon hem till mig & hämta vovvisarna & vi bestämde oss för att prata med imorn, hon hade nämligen en pizza som väntade hemma! Hahahaha, rolig kvinna det där :)



Jag var helt slut, sjuk som jag är.. Så jag kollade på Ugly Betty med pappa "är det slut snart, när slutar det, KL NIO?!!? ahmen va fan, fotbollen!!" som tyckte det va jätte bra..... -.-
& jag som hatar fotboll la mig i sängen & kollade på Percy Jackson! Fy fan vad snygg. Snygg Snygg Snygg! Rawr. Filmen var ju inte så verklig dock men :) Snygg snygg snygg. Kanske lite väl ung, men skitsamma för mig som sagt ;)

Nu blir det nog en till film - sen sova! Är det fint väder imorn ska jag steka på taket innan det blir IKEA med Linda! :)

CIAO MF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar