torsdag 3 juni 2010

Helan går!

Tjohoo, idag är jag på bra humör! Drog in till stan med mammsen vid elva, hon släppte av mig på frissan där jag skulle färga mitt ruffs :) Efter det, blev det möte på Arbetsförmedlingen! Mycket ointressant. Men bara ja får mina kronor så är jag nöjd. Sen, blev det att möta mamma, sprang runt på Lagerhous varv på varv för att hitta något skoj att shoppa för mitt presentkort där, men hittade inget speciellt ju. Tror jag väntar på min bok som kommer ut den sjätte ;) MOHAHA..

Vi trippade iväg, stötte på Mormor & gjorde Mitticity osäkert. Där blev det shopping på hög nivå & jag fick en försenad födelsedagspresent av mormor (: TACK! Vi åt mat på Kebabhous, pizza. Det enda onyttiga jag får äta denna vecka. Men gott var det.. Det blev mer shopping & sen styrde vi emot Monika - mys.
Kommer bo där några veckor i sommar, SKÖNT!

Sen åkte vi hem, jag körde. Nu ska jag bädda rent på min säng, sätta på mina nya påslakan, ordna upp garderoben & sen blir det nog en kvällspromenad, har lite ångest över den där pizzan faktiskt..!

Men idag har jag kommit över;
Ett linne - leopard!
Ett par jeansleggins - mörka tyvärr
Ett par lackleggins - raawr
en tröja - vit & skön
halsband - bling bling!
och.. nu tog det stopp i huvudet..
Ah, det va det viktigaste i alla fall... Tror jag!


För övrigt; Vad tänker du med?

CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar