söndag 20 juni 2010

Förbannade Molkom


Kul att man kommer ner till detta sketna konsum & det som vanligt inte finns något. Ärligt, nu börjar det verkligen bli BORTGLÖMD BY KÄNSLA här. Först skulle jag ha dip, det fanns typ TRE sorter kvar & massa tomma lådor.. Hallå personal på stället eller? Sen skulle jag ha Gräddfil & fanns det? NEJ. Det finns ALDRIG gräddfil i den där jävla kylen! Gaaaah. Så jag tog laktosfri gräddfil, för det fanns ju såklart. & fan ta.. Molkom om den inte smakar likadant!

Så, nu har jag klagat färdigt för idag. Sitter & kollar på One Tree Hill nu, jisses vad mycket jag har missat? Har inte alls sett dom senaste avsnitten.
Men nu har jag & Mollie i alla fall satt i oss en halv vattenmenlon! Mums. Snart blir det Middag, Pasta & Ost/Skink sås! Bara det att Mollie pront ska ha köttbullar den tråkmånsen, så jag antar väl att jag får laga dubbelt upp? Jisses. Den ungen kommer få brist på något nödvändigt ämne i kroppen! Förut åt hon bara potatis. Nu säger hon att hon bara ska äta pasta? Ofta.

Sen blir det Chips & film.
Men nu, ska mästerkocken gå till köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar