torsdag 24 juni 2010

Barnvakts-mission complete!

SEDÄRJA! Då är min "barnvakts"-vecka slut snart! Mamma behöver bara komma hem först. Men fy fan vad duktig jag har varit & jag tycker att vi ska få en elogé för att vi inte har dödat varandra! MYCKET BRA. Veckan har gått fin fint.

Idag blev det Gretas Mackor till frulle - FÖR JÄVLA GOTT. En halvmeter baguett var inga fel som sagt ;) HAHA. I alla fall, nu har vi anlänt till Molkom, hela byn var död & här hemma var det svalt & skönt, trodde jag skulle dö av värme bara i bilen! Så det fick bli datorn en sväng, ska nog lägga in bilder ifrån helgen & se om jag överlever dagen utan att bli mördad :) HAHA. Nejdå..

Ikväll blir det att åka tillbaka till Karlstad, för imorn drar vi! Shihooou, tror jag.

Nu blir det en tur med brum brum & köpa GLASS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar