söndag 20 juni 2010

fel rubrik..


Detta jävla tjat om bröllopet? Det är överallt & alla verkar hata det? Jag tror inte att det är så farligt mycket dyrare för oss, jag har då inte blivit så mycket mer pank? Haha.. Men att behöva se på skiten, hoppar jag gärna över. Dom är ju människor precis som vi, men ändå ska dom behöva ha en 250 kg tårta med 11 våningar! Ofta.
Himla konstigt det där, men i alla fall så fick jag se lite utav det, både igår på pizzerian & idag på morgonen när jag kom hem. & det verkar ju HIMLA stelt? Ständiga leenden & schema för vad dom ska göra. Undra om dom hade schemalagt bröllopsnatten också? Hmm.
Men Grattis till er i alla fall :) Hoppas nån kunglig läser detta. HAHA

Idag är det söndag & jag ska bara slappa & vara hemma, jag & syster! God mat & gott gott & film ikväll. För en gångs skulle njuter jag av att det är SÖNDAG. Wihooou.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar