söndag 20 juni 2010

Det var ett jävla tjat..

Håhåjaja! Helgens bravader, jaa vart ska man börja? I Fredags sköt vi upp bion, så jag blev upphämtad utav Christer & Vintan & Brallan. Det blev, med mycket om & men en trip till systemet, Vintans avgassystem hade... rasat? HAHA. Hängde o skrapa i genom stan där, skönt ljud! HAHA. I alla fall, köpte jag ju också öl såklart.. Min vita helg gick i kras & det blev fest på kvällen. Brännboll, regn & öl på Dennis altan? Det är väl i stort sett de ja kommer ihåg. HAHA, nejdå.. Det va en trevlig kväll i alla fall.. Tror redan att jag skrivit om detta kanske? Wooops. Ni får ta det.

Lördagen började, väääldigt bakfull.. Pjuhu! Vi var typ hundra pers i Christer, inte allt för välstädade rum, vad hade vi gjort? HAHA, bombnedslag! Jisses. Men i alla fall så drog vi iväg till pizzerian, ja & Peppis delade på en Rogers.. & jag orkade inte ens en halv! :O Jag måste fan vart redigt bakfull. Det tog typ 45 minuter för mig att äta det lilla ja fick i mig också! GAAAAH.
Men i alla fall, på kvällen blev det ännu mera dricka?! På något sätt bestämde vi oss för en kväll till & drog till stan & handlade sprit. Bra där (Y) Kvällen blev väl inte riktigt som planerad, men jag har haft det roligt denna helgen i alla fall ;D

Nu sitter jag här, kollar på Braveheart som SÖG & väntar på att familjen ska åka! Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar