söndag 27 juni 2010

härlig känsla

nu är jag helt slut, dagen har tagit hårt på mig, även om jag inte gjort speciellt mycket :p mest kollat runt lite, verkar inte som om jag har missat speciellt mycket & det är ju posetivt. Veckan som kommer blir nog hyffsat lugn, jobb på tisdag! Det enda jag har inplanerat denna vecka. Funderar på en vit helg, denna helg - på riktigt! Jag måste ge mig nu. Lite.

Bara jag får med mig någon på det så blir det ju så mycket lättare. Hyra film, äta pizza, massa godis. JAAA VILL.

Men vilka vänner har jag som någon gång vill ta det lugnt? Dom jag umgås med, det är alltid någon som vill ut o härja. Jag är ju inte sen på att hoppa på det heller men.
SKÄRPNING!

Förövrigt ; Vad är det med endel? Jag förstår precis ingenting. Försöker göra allt för att det inte ska bli fel eller att nån ska bli sur, allt för att andra ska va nöjda. Men ändå, så blir det såhär? Ser ju för fan hellre att mina vänner är glada, än att jag själv är det, fel - men sant! Det uppskattas inte från vissa håll, har jag märkt & det är ju tråkigt. Gammal vänskap rostar aldrig - bullshit.

Men jag drar Johans citat på den "BRY!" för nu har jag tröttnat.

BANNEMEJ, HEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar