söndag 13 juni 2010

sammanfattning alá alkohol !

Nu har jag inte skrivit på några dagar.. Jag har inte haft tid. & skulle jag förklara vad jag har gjort dom senaste dagarna skulle det ta tid, om man skulle gå in på detaljer & tänka igenom alla minnesluckor! Så vi skiter i det & tar det på det enkla viset, kortfattat & hemlighetsfulla instick.

Torsdag - Linda tog studenten, vi kolla när hon sprang ut, vilket vi absolut inte såg! Drog hem till Molkom, fixade med lite grejer, gjorde oss redo & poff så var det kalas. Det slutade på Nöjesfabriken & det kan ju bara sluta med kaos när jag är där. Men det var kul som fan ;D Mohaha.

Fredag - Vakna, bakfull, äääälska. Skolavslutning för mina småsyskon, kalas hos Måjlen & Håns! Hem, träffa Linda & vips så var man på systemet igen! Kalas även denna kväll, tillsammans med henne & Sarah! Det bar av till Parken i Filipstad & även det blev en lyckad kväll, för somliga blev den kanske mindre bra ;) HOST. Hahaha...

Lördag - Bakis, börjar bli en vana. Idag var det Kolsnäs som var planerat & Kolsnäs blev det! Mohahaha. Förfest hos Dunered en sväng, sen bar det av i bilen för Mig, Lampi, Christer & Dunered! Vi drack & drack & drack. Sen va vi i Sunne! Hejkon Bejkon va party jag blev. That's it, mer får ni inte veta.

HAHA det har vart galet roliga dagar.
Galet mycket alkohol & galet galet.

Däremot så har jag ju endel att tänka igenom, tror jag.
Det man inte minns, har inte hänt! Wiihou.
Jag måste börja ta det lugnt, senare!

Denna dag blir en FILM-DAG med god mat & myyyyyys.
That's it.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar