onsdag 9 juni 2010

Stress, stress, stress!

Nu blev det mycket här. Beställde en biljett till Nöjes i sista minuten - BRA! Jaja, vi kommer rocka loss ;D Så imorn blir det Lindas student, hem till Linda & fira, sen vidare till Nöjes för studentfest! Vi får se om jag lyckas gå på denna :) Förmodligen. Hahahahaha. Men då blev det genast en massa att tänka på, som systemet, vad man ska dricka, hur jag ska lösa endel (hemlisar), vad man ska ha på sig?!?!, osv.
SHIT. Jag har inget kul att ha på mig ju.

& nu måste jag duscha, tvätta håret, blåsa det & platta det, orkar fan inte gå upp i ottan en dag till, då deckar jag på förfesten imorn! Men detta kommer bli så bra så.
Vad ska man dricka då? Nu när jag är rik har jag ju lite mer urval.
HAHA.

så nu - dusch, fix, packa & tro det eller ej, SOVA !
hoppas det går.

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar