onsdag 23 juni 2010

Brum brum

Idag har solen vart himla duktig & vart framme hela dagen! Skönt. Lite färg har man nog fått, dock syns de inte så mycket känns de som -.- Kvällen består utav film & popcorn, alldeles för översaltade popcorn.

Förövrigt var jag in på systemet förut, fixade dricka till Midsommar! Med Mollie. Hahaha, killen i kassan kollade väl lite sådär snett på både mig & henne, jag ville säga till honom "hallå, hon är tolv" men jag höll käft. Men han log så fint & hälsade mig en trevlig midsommar när vi gick så, HAN VA INTRESSERAD.. nej nu skojade jag. Usch!
Eller han var väl söt.. men. VART FAN ÄR ALLA HUNKAR. Såg en enda på Liseberg igår, som tur var va inte Natha i närheten då, vi hade ju vårat lilla vad ;) Annars, är det så jävla dåligt! Dom som ser bra ut, är så himla små! Lammkött? Nej.

Vi hade ju en överenskommelse, jag & mig själv.
Den har iofs nog redan gått i kras, woops.
Men fuck everything, i will become a pirate !
eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar