måndag 14 juni 2010

love it.

Hallå! älskar den nya mall-designen som finns att sysselsätta sig med nu, love it! Jag har tjatat & tjatat om att kunna göra den lite roligare, till & med funderat på att byta blogg men NU är jag nöjd.

Vart på stan i nästan sex timmar idag, shopping shopping. Själv kom jag bara hem med ett par ULTRA SKÖNA BYXOR ! Ska köpa dom i alla färger tror jag. Sommriga, lite harem-aktiga linne byxor, MUMS. Svarta blev. Tråkig som jag är.

Har även gnällt hela dagen pga huvudvärk, nu när jag kom hem & förklarade för Roger hur det kändes sa han dirrekt - BIHÅLSINFLAMMATION! nej nej nej nej. Jag vill inte, please! Pencelin nu vid midsommar & allt. Glöm, jag hoppas innerligt att smärtan är borta imorn helt enkelt, annars blir jag fan deprimerad.

Nu blir det film - Hairspray & vänta på att huvudvärken ska försvinna (:
(jag har inte lyckats kolla på filmen än om ni tycker ja nämner det ofta)

CIAO !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar