tisdag 15 juni 2010

Askungens dagbok

Nu ni är det turbo i mig, trots att jag hostar ihjäl mig & huvudet inte riktigt är på topp, rösten är borta, näsan är tät & livet är SKIT så är det inget som kan få mig att ligga o deppa i sängen, nej nej nej. Förbannat tråkigt, så jag tog tag i alla mina kläd-högar på rummet, rensade lite & plockade undan allt. Bäddade sängen & städade, så nu är det kliniskt, säger mamma ett enda pip så sticker jag en gaffel i huvudet på henne!

Passade även på att dammtorka alla mina möbler i mitt vardagsrum, fifan. STOR IDÈ ! Nej. När jag är klar är det dammigt igen, inte lika dammigt med ÄNDÅ! Haaaaaaaaaaata svarta möbler, någon som vill köpa? Jag vill inte ha dom! Ska börja med GRÅTT eller nåt, för damm är ju grått right? Hahahahahaa...

Nu blir det att käka något mer till frukost, Cherios skålen var inte mättande, så en macka i solen kanske? Men det är för jävla kallt ute? Inte något stekar väder precis. Sen blir det att styra emot stan för mig & min lilla Punto.
Vi får se hur det går!

Just nu, funderar jag fan på att skriva en novell, jag var ju bääääst på det när jag var liten, shit vilka historier jag kunde skriva! & nu har jag kommit på en fiffig grej här. Jag kanske blir rik, vad vet ni? MOHAHAAA.

HejkonBejkon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar