torsdag 24 juni 2010

Lugn o Ro - trodde jag.

Då är jag tillbaka i Karlstad. Det blev en kort visit i Molkom & jag fick låna bilen ända tills på Söndag (happy) så jag styrde brum brum in emot stan & hem till Natha. Vi drog till ICA & handla allt inför midsommar, som såklart inte var alls mycket egentligen men nu har vi fixat allt med mat & tankning så det bara är att åka imorn bitti! Wihooou.

Nu är jag hemma, funderar på om jag ska äta min Havreboll & dricka min energidryck, eller om jag ska äta mat först, är grymt hungrig. JAG VILL HA RÄKOR. Varför har jag inte det. Räkor & baguett. Fast just nu skulle donken gå bra också :O Så nu blir det mitt mål - finns de nån som vill dra & käka?

Annas får jag väl gräva i kylen & hoppas på att jag hittar något!
Sen måste jag duscha & tvätta håret & blåsa & platta det o allt det där EXTREMT roliga. Nu har jag haft lockigt för länge. Så regnar det får midsommar, får gud stryk utav mig & alla som har handlat på Jysk pengarna tillbaka. That's Fair?

Tjarå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar