söndag 20 juni 2010

alltid samma sak..

Nu ligger jag här, i soffan. Har precis kollat på Dumpa Honom! som gick på canal + för 110;onde gången.. Eftertexterna rullar nu, men jag tror nog att det är dags att byta kanal innan nästa film börjar - Svenska män föredrar Blondiner! på 2 tim & 25 minuter. Tveksamt om jag vill se på något mer NAKET efter denna helg, hahahahaa..
Däremot så började Fredagen den 13onde nu.. MEN jag ska nog inte kolla på den heller. för då kommer jag fan gå & lägga mig brevid Mollie sen. Nej usch!

Nu blev jag rädd utav bara tanken.. Mamma ville att jag skulle plocka in dynorna i hammocken också, men jag vågar fan inte gå ut, det får vänta tills imorn & så hoppas vi på att det är fint väder inatt!

Nu började jag kolla på filmen ändå, fy fan! Jag har inte sett denna, den måste vara ny? AAAAAH... Okej nu byter jag. Snart..

Har legat och läst massa random bloggar, jag fastnar fan för endel! Men tro fan inte att det är dom "kända" blogg-brudarnas bloggar, sånt kalar jag inte! Bläää.. Dom ska inte få läsarsiffror. Utan helt randoms, det är fan kul att läsa om folks liv ibland.


Jag borde sova, min säng känns så lockande men ändå inte? Jag vill inte sova ensam. Jag är van att ligga obekvämt efter helgen så det kommer säkert bli himla tomt med en så stor säng, mycket utrymme, många kuddar & allt det där som förmodligen andra skulle hurra för, längtar jag inte alls efter. Tröttheten är borta också, KUL ! Har ingen bok att somna till för dom är slut.. Så jag sitter väl här & skrämmer livet ur mig själv med min skräckis! DET FUCKING KLICKAR I KÖKET OCKSÅ, whaaaaaaaaaa.

Gud vad jag skriver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar