fredag 18 juni 2010

Förfärliga Fredag

Fredag Fredag! Jag ska ta det lugnt denna fredag. Men just nu, har jag dåligt med vänner som är hemma? Gaah. Då blir man ju jätte sugen på att ta det lugnt, verkligen.
Men nu ska jag i alla fall iväg på Lunch med Pappa & förmodligen Farmor vid två, det är det jag sitter & väntar på, MUMS.

Kvällen är nu oplanerad & kommer förmodligen bli jätte tråkig. Jag har inte pengar at åka till Molkom för heller, men där har jag lek-kamrater! Hmm.. Vi får se helt enkelt.
Jag vill på bio jag, vill ingen mer på bio ikväll? Det vore ju drömmens. Bra idé!

Igår drog jag på en till rulle, Wallander - Arvet. Dom nya är fan bra! Mycket bättre än dom gamla. Tråkigt att jag såg dom i fel ordning bara. Haha. Fatta inget när dom där två lärljungarna plötsligt var tillsammans! Men när ja kolla igår, fatta ja ;D Intressant. Mycket!

Imorn blir det förmodligen Petter på BlueMoon! Hade ju helt glömt bort det. Men om jag får emd mig en till, styr jag de ;) Mohahahaha. VIP !

Nu blir det fix, jag är hungrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar