onsdag 16 juni 2010

hurtbullar!

Tjoflöjt, precis vart ute & gått en MIL med ingen mindre än Nathalie Söderström! Riktigt bra tycker jag, bra tempo & lång rutt. Det får det bli mer utav. Nu när jag loggade in på MSN fick jag ett KUL mail, så nu är jag dag-mamma åt två gosisar några gånger i veckan här framöver! Hundar alltså ! Sommarjobb - släng dig i väggen :) Nu tjänar vi pengar på ett kul sätt. & snacka bara om motionen man kommer få! Livet leker & Allex har sommarlov. & tjänar pengar. Äääääälska dåååra! :D Nu är jag glad. Glad Glad.
Jag kan liksom dra till stranden & bada, även om jag skulle ha Doggisarna, för dom kan ju bli med :D Detta ser jag fram emot. Underbarsommar.se? Förmodligen.

Så nu gör vi så att vi tar tag i livet cirkus pirkus i September! Jiiihaa.
Där lättade en börda ifrån mina axlar.

Nu - Remember Me, dreggel.
& en nattmacka med ett glas oboy (no sugar) som sagt.


HÄR HAR VI GODINGARNA ---->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar