måndag 14 juni 2010

nattliga funderingar


Jag hoppas verkligen inte att denna huvudvärk är bihåls inflammation. Jag önskar att allt löser sig på Tisdag så att vi kommer iväg till Liseberg. Jag ser fram emot imorgon, då jag både ska rida & träffa två stycken vovvar som jag förmodligen ska bli dagmatte åt några gånger i veckan :) Vi får se hur det går.

Min huvudvärk har lugnat ner sig i alla fall, eller så är det Iprenen som fungerar, hoppas inte. Är så grymt jävla sugen på en riktig filmkväll jag! En sån där, myskväll när man hyr en massa olika filmer, är ett gäng, myser ner sig i soffan & har sådär grymt mycket godis att man nästan vill spy när man har tryckt i sig hälften. Jag vet inte HUR länge sen det är jag hade en sån! Sakna - någon som vill styra det?

Kan ju bli denna helgens planer egentligen,
för jag ska ha en ABSOLUT VIT helg.
Kommer hon klara det?

Nu ska jag sova, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar