tisdag 20 juli 2010

2 kg !

Jag måste börja detta inlägg med att jag har gått ner 2 kilo på mina (IDAG) två veckor utan allt onödigt! Hyffsat mycket motion & idag, (FANFAAAAAR) - Har jag sprungit! Jag är helt seriös när jag säger att det är första gången i hela mitt liv som jag frivilligt går ut och sprungit. Men har ju såklart sprungit inom sporter man har hållt på med, men ALDRIG frivilligt. Men idag, fick jag en fix idé & tvingade med Mamma & Mollie ut i mörkret! (: MYS. Sprang 2.5 kilometer, varav 2 kilometer non-stop-springande & powerwalk fort som fan upp för en lång backe, så det blev väl halvan som var kvar.. SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!
Svettigt var det, men fett värt! Nu har vågen börjat gå ner också, så jag kommer defenetivt inte sluta! ALDRIG. Åhååhåhåh (:
2 kilo kanske inte är mega mycket, men va fan, ett kilo i veckan, så är jag nöjd! Man ska inte gå ner för snabbt heller, det blir ju inte vackert. Så detta blir alldeles lagom! PERFA ! Jag är fortfarande i stor chock över att jag inte är helt död :) LOVE IT.

Nu ska jag käka kvällsmat & gå & lägga mig!
Imorn - TP, Geografi & springning ! Sola också såklart, om vädret tillåter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar