torsdag 8 juli 2010

GRATTIS AMANDA !

GRATTIS AMANDA JOHANSSON PÅ 21 ÅRS DAGEN ! Wihooou.

Så nu har jag ätit köttfärsås & spagetti, ovanligt! & kollat på The Crazies , UUH! En skräckis, såndär virus film! Tänk om det skulle hända på riktigt? Viruset kom ut i kranvattnet liksom, sen blev det typ luftburet. UUUURGGH!

Jag har huvudvärk, jätte huvudvärk. Jag har aldrig huvudvärk. Det började igår & jag trodde det berodde på att jag inte hade druckit tillräckligt, men jag drack hela tiden & fortsatte med att dricka massor efter, men den försvann inte! Imorse var det lungt, men nu är den tillbaka! FAN. Jag hoppas innerligt att du är borta tills imorn, orkar inte vara full med huvudvärk. OGILLA !

Det blev en trip på stan trots allt, fixade med lite hemlisar (:
Nu ska jag dra på en till film & senare bär det av till Berra en svängelisväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar