onsdag 28 juli 2010

Onsdagstankar..

Sitter här, borde packa, men jag kommer på en massa andra saker hela tiden.. Bra! Nej. Nu har jag ätit upp maten som jag skulle äta innan jobbet. Bra! Nej.
Men men, jag var hungrig! Vart uppe sen sju ju va fan.
Det blir leggins på jobbet idag, solen verkar stanna!
Intressant. Inte ett dugg!

Verkar som att det inte blir fler inlägg här innan jag kommer till Monica ikväll. Ska inviga min nya cykel också, som jag har fått av pappa - nice.

Lyssnar på gammal musik också, minnena svämmar över snart. Jag vill ha ett uttagbart minnes kort i mitt huvud, det behövs just nu. Är så förvirrad på folk så det finns inte! Blir skönt till veckan när jag får prata av mig med min UlleBulle! Jag saknar dig såååå!

Dåså, let's PACK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar