tisdag 6 juli 2010

Ny musik!


Då har man kommit hem ifrån trippen till Molkom, det gick ju bra. Men vad har min bebis gjort med ögat? svullet runt o rosa? :O Hoppas det ser finare ut på Torsdag, annars vet jag inte vad jag gör. MIN BEBIS! Jag kommer gråta sönder mig om han dör. En liten hamster, jag vet men i love him. Så nu tänker vi inte så!
Träffade Linda en sväng, på en ciggeluring & sen träffade vi även på Markus & Eric! SOm stog & spelade volleyboll mitt i vägen, bra där!

Har rensat min MIFFO-mp3 på musik med, låtarna gick ju tillbaka till en viss låt och sen om o igen ifall man inte bytte innan den man lyssnade på var slut? OFTA? Så jag rensade den och låtarna hade typ tredubblat sig själva o massa skit. Men nu har jag den proppad med nya låtar & den har skött sig hittills så, YEEEAH !

Nu ska jag nog kolla på mitt sista avsnitt utav min serie, sen ska jag sova!
Försöka somna i alla fall, det kommer aldrig gå.


When you see my face, hope it gives you hell, hope it gives you hell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar