tisdag 27 juli 2010

Tisdag hela dagen!

Hurt hurt hurt ! Idag hoppade jag upp ur sängen 10.00 , helt utav mig själv - BRA! Det var mulet som fan, men helt plötsligt spricker allt upp på en fiskvart & POFF så var solen tillbaka, efter fem mulna dagar - TACK !! Så jag slängde av mig alla kläder & la mig på SolSidSidan & stekte med mammsen efter frukost. Alla va där ute ett tag, till & med Liam rullade omkring som en liten naken boll (:

Till lunch blev det hack-korv & potatis, gott men väldigt mäktigt tycker jag. Efter det så blev det mer stek, måla naglarna, underhålla Liam & spela Yatzy med Ludde! Vi spelade 4 omgångar & jag vann inte EN ENDA GÅNG... Fifaaaan.

Dagens träning fick bli inlines för mig & cykel för mamma! Pjuuuuuh vad jobbigt det är att åka hem kan jag lova, bara uppför - hur långt som helst. Sista backen fick mamma ta mig på släp, jag var som Betty Spagetti i benen. Höll på att skrämma livet ur grannens Golden också tror ja, när vi kom farandes, hahahahaa..

Nu Ska jag ta mig en dusch & vänta på Middagen - Risgrynsgröt idag, yummy !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar