lördag 3 juli 2010

Fredag!

Idag är det Lördag, men jag bara måste skriva om min Fredag.
Vi var hos mormor & firade henne, Marängtårta med jordgubbar & ballerina Choco till FRUKOST, yummy. Sen drog vi till Kil, skulle hämta familjens hyrbil & då fick jag ligga i bagaget ! WIHOOOU. Roger körde som en biltjuv & det var värre än ett nöjesfält där bak. Tror ni inte att snuten kommer & lägger sig i röven på honom? Jag har nog aldrig vart så platt i hela mitt liv, hjääälp. Pinsamt att bli tagen, på det viset!

När vi kom till Kil körde jag Saaben hem till Molkom, rally (: Där åt vi mat hos Roggans föräldrar, GOTT ! Jag älskar deras mat, SERIÖST. Efter det blev det kubb, vi tjejer vann stort över killarna... NOT. Vi sög! Sen jordgubbar & glass, yummy igen.
Sen blev jag hämtad utav Christer & vi drog hem till honom, hämtade Brallan typ & drog i fiska! Jag mest badade fötterna, skvätte vatten & soolade. Dom fick inte en enda fisk, så ja tänkte att jag skulle prova när vi rodde tillbaka. Ja kan inget om fiske & dom skrattade mest åt mig när ja veva med spöt, MEN, tror ni inte jag får en fisk?! HAHAHA, kääääääckta blev dom! Mohahaha. En stackars liten abborre som vi släppte tillbaka i sjön på dirren.
Vi drog även & fiska på något skumt jävla ställe som lukta bajs, jag stog mest på bron & kollade ner på dom i forsen där, sen tog jag en promenix & stötte på FÅR mitt i skogen, whaaaaat. Kom till en lång allé, fick skräckfilmskänsla & vände när ja kom fram till huset...

Vi drog hem, fixade ett ölflak & drog till Dunered, där vi typ vände i dörren, drog ner till skolan & spelade Fotboll.. VEM FICK STÅ I MÅL? Jo, jag. Straffar, dom träffade inte målet EN ENDA GÅNG för övrigt, men jävlar vad dom smällde på... Så idag har jag blåmärken & är röd över hela bena!

Sen blev vi fulla o härja ner emot preem där vi satt ett stort gäng, träffa folk & sen skulle vi börja den stora vandringen hem! HAHAHAH.. Jag slängde mina skor, jagade Brallan med en konsumvagn & snärta med mitt nyfunna spännband. Typ.. När vi kom hem la vi oss på garageuppfarten & kollade på stjärnorna, i alla fall ja, Christer såg inga. HAHAHA.. Sen spelade vi kort med hans syster (vilket jag inte fatta ett piss utav) tills klockan blev tre, då blev det mat & The Bride of Chucky att somna till (: Wihooou, minnet i behåll!

Grymt kul kväll i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar