lördag 24 juli 2010

Förbannat !

Fy fan vilken jävla skit lördag.. Mulet väder, ingen vetskap om jag ska jobba? Hon hade inte ringt o sagt att jag inte skulle komma, men vädret kändes väldigt fel! Så när jag åker, tre mil in till stan, så säger hon att hon har ringt mig hela dagen! WTF. Nej?
Jo, fast när hon visade numret hon ringt så hade hon glömt en siffra, SMART MARIE ! hahahaha.. Så det var väl bara att åka hem igen. Men ikke, jag skulle hämta Coffe & Carl vid bio en halvtimma senare, så jag drog till pappa sålänge, skrev på papper & lite sånt, pappa var inte hemma. Sen går jag ner för att åka & hämta dem, då startar inte bilen.. & då menar jag helt död, den puttra inte ens. BAAAH !! Bilar & jag vet ni, rena FLOPPEN! Dom ska alltid gå sönder runt omkring mig & det är FAN aldrig jag som tar sönder dem... Det vore nästan bättre? Men nej, dom ska bara lägga av, bara sluta gå, bara puttra o muttra & BLÄÄÄÄÄÄ - åt helvete med den som kom på bilen! Jag ska skaffa mig en ponny! Bannemej.

Så i alla fall, jag ringde hem pappsen som var ute & öla, han fick varken igång den med startkablar eller pillepill - totalt död. Tillslut fick Roggan åka in emot stan. Då kom vi på att vi kanske kunde springa igång den, min pappa är ju ganska stark & bilen är ganska lätt så vi prova & det gick på första försöket.. Orka! Men då va Roggan typ i stan så jag satte mp3n på högsta volym & gasade hemmåt. BAAAH.

Hemma blev det grillat & Mamma Mia , fy fan vilken vit helg, im proud. Nu ska jag lägga mig & kolla på HUNDTRICKET !! Åååååh, i Löööööve Alexander Skarsgård !

Nu är det inte jobb förens på Onsdag & det är ju både bra & dåligt. Lite frihet att kanske dra på en roadtrip, helst till Munkfors, saknar min UlleBulle. Men jag vill jobba, jag tycker det är kul & jag vill ha pengar!

Nog om detta, CIAO !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar