lördag 17 juli 2010

Fredag hela veckan

Nu skulle jag precis dra iväg till Natha, men så påminner hon mig om bloggen när jag precis ska gå! Höll på att glömma.. Men nu drar jag några rader!

Fredag - Upp & hoppa klockan åtta för jobb, var på Göta vid halv tio, då drog jag och Göran till Scandic för att hämta Canadensarna! Alla killarna som åkte med mig, ville självklart åka med mig igen :D Hihi, Allex har gjort intryck! Så Kyle, Dave, Rob & en nykomling - Liam åkte med mig! Trevligt, dom snarkade fint där ett tag. Vi dumpa av dom på flygplatsen & drog till Donken för att äta, gott.. En kycklingburgare blev det för mig! Efter det så blev det att gasa på hem, fort gick det, kan jag lova.

Ronnie hämtade mig på jobbet & vi drog till Systemet, jag skulle handla tills Lördagsfirandet, men det blev dubbelt upp så det blev party ikväll med! Haha.

Jag blev avsläppt hemma, fixade mig & pappa skjussade mig till Natha - där hon stog och väntade med Hojjarna! Vi cyklade till Skoghall, såg alltifrån barnvagnar till svarta björnar på flakmopeder! Trevligt. Sen blev det öl ute, med trevligt folk & sen drog vi oss upp till Sandra, på mer fest. & mer fest & ännu mer fest. Konstiga saker hände, jag blev till och med lite rädd där ett tag tror jag. Folks diskussioner vet ni! Hjääälp. Runt, halv fyra cyklade jag & Natha hem, vilket tog en EVIGHET enligt mig... Fy fan. Sen trillade jag på cykeljäveln också , förbannat! Aj mitt bara knä.

Men i alla fall, Natha svängde av vid sig & jag cyklade hem! Eller? Hahahahaa ;)
Det var fredag det, lite lätt förklarat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar