torsdag 29 juli 2010

hoola bandooola

Nu , är jag hemma igen , 01.30 ! Drog & mötte Johan vid macken, har nog aldrig regnat så mycket här tror jag! Vi drog iväg till Lollos hus, där även han var kattvakt! Klappade lite på kissemissen & sen tog vi bilen... Ja Överallt. Först hämtade vi Olle, sen åkte vi till systemet & hit & dit & hit & dit, allex rattade överallt.

Efter att alla ärenden var slut släppte vi av Olle, åkte hem till katten, tog ett par glas vin & gick tillbaka till Olle. Vi drog & käkade, trevligt trevligt.. I alla fall fnissigt. Har rätt många videor ifrån ikväll, bra där! & där blev vi hela kvällen, skratt, balkonghäng & roliga klipp. Sen öste det in fem killar till & jag blev i ganska stort underläge där? hahahaha.. & nu, lite halvt alkoholpåverkad & seg i huvudet, går jag & lägger mig! Har lite sömn att ta igen! (:

& eftersom Mongo ligger på mitt tangentbord, så ger jag upp skrivandet där, mer detaljer imorn.. eller nåt! JÄVLA REGN.

Hooola Bandoola..

1 kommentar: