lördag 17 juli 2010

Somliga..

Kvällen ikväll, nu skriver jag, rakt emot min policy.. När jag har druckit. Fan vad jag får sudda. Allt ska bli rätt! Bannemjeej.

Idag - Jag drog till Natha, såsade, handlade, åt, drack & folk folk. Vissa blev för fulla, vissa sög balle, vissa drog vidare! Shiihooou. Vi drog till Ankan, vilket inte passade sig ikväll, för.. utbudet var för dåligt & jag var negativ emot alla med snopp... HAHA, nee men ! Emma, fattar. Det finns folk till allt & mig kan man tyvärr inte få dit man vill, genom att smöra in sig, sorrrry boys.

Vi drog vidare, träffade folk, åt mat, skrattade & hade dubbelt så kul som där inne. Folket som vi va med.. Nej! Vi tar det imorn. Bäst så!

Nu är pappa helt borta, han skulle ju vara hemma? kommer han in inatt & ber mig köra till tjottahejti så skjuter jag honom! Haha.. Jag ska sova till eftermiddagen imorn också, För imorn är det söndag! Bara för det vaknar jag väl vid nio eller nåt. HOPPAS INTE. Men inte sova än..

Nu ska jag bege mig ut, på asfalterade vägar, gåendes! Stadsvandring med sällskap.
HEMLIS. Då vet ni det, i alla fall.

HAHA, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar