söndag 11 juli 2010

Evighets Söndag !

Klockan är sju & jag har vart uppe i 15 timmar redan. På två timmars sömn, TACK pappsen + Fredrik! Hahaha.. Era jädra stollar. 05.00 ungefär, åkte vi emot Liljedal.. Inga fel att ligga & halvsova i solen på soldäck, med pool & allt i och för sig.. Men klockan sex på morgonen liksom, det känns så fel! Det är fel?

Klockan elva åkte vi emot stan igen, jag släppte av Fredrik på Sundsta & åkte hem till mig.. på Sundsta! Laddade upp kort ifrån helgen, som btw var grymt kul! Jag njuter av sommarlivet i Karlstad, har inte mått så bra på länge! Folk & Sol & Bad , i love.
Grymt kul uteliv nu också, men jag vette fan vart det är roligast, Inne eller Utanför? Hahahahaha... Det är frågan ;) & med lite för mycket utav det goda, njöt jag utav Fredagskvällen ända till morgonen började skymta sig.
Tillbaka till idag, jag & Emmsing drog ner på stan & lunchade på Amigos - dålig service idag! Retards. Sen drog vi till H&M.. Allex provade hela butiken & kom hem med en hel kasse (: OJDÅ. Billigt på H&M, jajajaja. Gilla!
Drog hemmåt vid fem & tog bilen till Liljedal! MYYYYS, men ikke - inställt PGA av ösregn.... DAMN YOU ! Hahahaha. Så nu ska jag krypa ner till en film & somna så gott.

Fast först - kvällsmacka & te!
Imorn vill vi ha sol !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar