torsdag 1 juli 2010

Eclipse!

Då har dagen gått & fort gick den, fan. Vi var på AF - natha hostade sig igenom mitt möte & sen tillbaka till henne, fick skjuss av SuperSimone till LLA, där började våran trip - med GUMMIKANOT! Först träffa vi farmor & hennes grymtande lilla badanka på stranden. Xena alltså, hunden. Sen for vi & oj vad det gick där ett tag, vi kunde glida ända bort under bron & en bit bort på guldkusten.. Hela våran matsäck han vi äta upp på den stunden också! :O Sen styrde vi näsan emot höger & gled lite till, förbi Sandgrundsudden o ner till båten. Sen började paddlingen! Motvind & massa båtar som orsakade obalans i vår lilla båt :O ! HAHAHA.. Men kul var det.
Vi stannade till vid en båtbussplats, kissade, kollade båt-tider & tjeckade in den orange-stekta-nudist-tanten som låg o flasha hängisarna :) Mys.

Sen bar det av, in i amazonas, men först, ett par FETA villor. Jag har valt ut mitt hus som jag ska ha, så nu behöver bara pappa köpa det åt mig :) Bingo. Amazonas i alla fall - jisses träd, träd, träd & krokodiler. MYS!
Men fan vilken turbo det blev på oss, vi åkte lika långt som vi gjort på cirka 4 timmar, på bara en timma till! Äntligen framme Rutt, LLA-Hammarö-Orrholmen, PJUUUUH!

Vi gick hem till Natha med båten på huvudet & jag gick hem för att äta! Duscha, fixa mig & sen var det bio som gällde - Eclipse! Såååå jävla bra. Älska!
Efter det satte vi oss på Soltorget ett tag, snackade skit & pratade engelska. HAHA.. Sen gick vi åt varsitt håll allihopa & jag upplevde en hel del kul på vägen hem! (:
Där har ni min dag.
Nu ska jag sova, för imorn ska jag fira Mormor!
NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar