tisdag 27 juli 2010

uppe med tuppen

Jag är rätt rolig egentligen, somnade som en stock, vaknade utav väckarklockan.. Trodde jag. Går upp, packar ner mina saker, börjar fixa mig & går på toa... Märker att det är för mörkt ute? Fattar inget.. Så ja går in på mitt rum igen & kollar klockan..... 04.48 !!! BRAAAAAAA. Jag skulle upp 07.00 !
Det var bara att försöka somna om, det tog ett tag, men det gick tydligen för klockan sju vaknade jag utav klockan & var lika trött en gång till.. Fy fan.
Jag & mamma promenerade ner till bussen, fort & jag med min packning, pjuuuuh.

Nu är jag i Karlstad, men va fan.. klockan är halv nio! Drar på Eurotrip innan jag går ut & lägger mig på taket, det ser ut att bli stekarväder idag också! Halv sex börjar jag jobba, måste försöka få upp mina saker till Monica innan det också, jobbigt.

FRÅN & MED IDAG BOR JAG PÅ HERRHAGEN, SÄLLSKAP ÖNSKAS.
Hahaha.. Sällskaps-sjuka Allex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar