söndag 4 juli 2010

svettigt värre..

Imorse kunde jag inte sova.. vaknade vid tio & bara kunde inte somna om.. Men det värsta var att jag vaknade o typ satte mig upp skitfort & sen var jag råpigg. Trots alkoholinteget igår, kände jag inte av bakfyllan på något mer sätt än att jag var allänt seg? SKÖNT! Kan det inte vara så varje gång. Fortsätta dricka sprit blir.. (Y)

Idag har jag spenderat förmiddagen med Pauline! Fy vad skönt att få se dig & att få prata av mig lite. Dig kan man säga vad som helst till, du stöttar alltid & du går inte & pratar om det med någon annan. Jag älskar dig min vän! & jag saknar dig verkligen, skulle kunna flytta till Norge bara för att ha dig några mil närmare. Vi käkade lunch på Amigos uteservering & sen tog vi en trip på stan, vilket resulterade i underkläder för oss båda? (: Haha. Sen tog hon moppen... HAHAHAHA, nej hennes syster kom & hämtade henne på moppelojden & hon for hem, för ikväll drar hon till Norge -.-
Men snart bär det av till Norrköping & JÄVLAR vad vi ska röja, hon & jag, precis som förra sommaren!

Nu har jag käkat pizza (MIN SISTA) & kollat på film med pappa - The Timetravelers Wife. Så jävla bra, sorglig, bra bra bra! Det är söndag & resten utav kvällen blir nog nån mer film eller två (: Har väldigt mycket tankar som snurrar i huvudet just nu, vad håller ni på med egentligen? Jaja, jag lägger mig inte i andras liv, men man börjar faktiskt fundera. Hur ska man kunna anförtro sig till folk som bara ljuger?

Nu ska jag gå in på mitt konto & kolla hur pank jag är, förbereder mig på det värsta!
Råna bank blir - nu igen (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar