söndag 18 juli 2010

Seriöst

Idag verkar det som att hela världen vill gå Allexandra på nerverna.. Jag har absolut kortast stubin, ändå ska alla tända den & sen inte fatta varför jag är sur? Jag menar inget illa, om det inte passar att låta mig va när jag ber om det, så är det inte mig det är fel på. BAaaahahahahahaha.

Jag är inte alls på dåligt humör, men ändå är jag skitförbannad.
Mitt tålamod med personer är nog helt borta tror jag, jag har gett upp.
Jag menar inget illa, men beter du dig som skit emot mig, behandlar jag dig som skit tillbaka, fair and square.

Här stog det en jävla massa som jag nu suddade.. Åter igen. För att det hade bara blivit ett jääääävla liv om det hade stått här. & ja, det handlade om er, vänner.
HAJDFNHANoNFIOCANIADVC.d...

Så , nu fick jag skriva ur mig lite i alla fall, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar