onsdag 21 juli 2010

En dag med L !

Kan ju börja med att jag gick & la mig tolv igår, på grund utav trötthet? Hur ofta händer det i min värld. Somnade innan jag hann lägga huvudet på kudden också tror ja.. Men som sagt, jag ställde i alla fall klockan på halv elva, fastän jag trodde att jag skulle vakna typ nio senast, eftersom jag la mig så tidigt, men inte - Jag sov som en stock när klockan ringde.. BRA DÄR, är jag slutkörd som människa? Hahahaha.. Jaja, kan det bli mer ointressant.

Drog till Linda vid... Ah, ingen aning, satt där ett tag, målade tånaglarna (hade tagit med mig rött nagellack pga att mina händer är röda & tårna rosa, vilket absolut inte går!!!), babblade & sen åkte vi till stan med Carina & Johanna, lekte roliga lekar i bilen & sprang runt på biltema. Jag åt även kebab idag, men med bröd! Ganska onyttigt kanske men ändå inte. Ingen sås & massa sallad, plus vatten till! Sådetså.
Sen blev det att dra till Tidafors för att träffa folk, vilken blev ganska intressant på slutet.. Satt hela tiden & tänkte "jag känner igen honom", men jag kunde inte placera honom! Men det fick jag ju svar på sen, HOST NATHALIE SÖDERSTRÖM... HAHAHAHAHAHAHAAA... Kul kul kul ! Våra Arena tider minns inte vi, men tydligen andra ;) HAHAHA.. Ja doooog. Men det var ju trevligt, Mathias!

Öööööhm, vi drog hem till Beäff/Haffling huset & jag gungade lite gungstol & gymnastiserade med Johanna.. I Gungstolen (Y) Hahahaa..
Middag här klockan sju, fast först fick jag mata lillebror för andra gången idag, vilket gick ganska mycket bättre nu, förutom att han hysteriskratta & satte maten i halsen.

Yeye, nu har jag spelat några omgångar TP med kusin, måste ju umgås när han väl är här! Dom ska ju bara flytta till Thailand i TIO JÄVLA MÅNADER nu i Augusti så att! Jag vann - INGA. Jag erkänner! Fy fan, men bra är jag :) Hade alla wedgar i HISTORIA, GEOGRAFI & SPORT en omgång :) Mohahahahaaaa.

Nu blir det lugnt resten utav kvällen - film & lite snurrande tankar över min & Pyras funderingar... Vilket kan vara så som ;

- Varför har likbilar fönster?
- Varför har ett stälet som har öppet 24/7 en lås?
- Dricker fiskar vatten, kissar fiskar? (har fått svar på)
- Varför är det hål i knäckebröden?
- Varför trycker man på START när man ska stänga av datorn?
- Hur har skylten "gå inte på gräsmattan" kommit ut till mitten utav gräsmattan?
- Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna nästan slut?

Självklara frågor utan svar... Jag har väldigt många på lager!! hahahaha.. Som sagt.
Men med det säger jag godnatt, imorgon är en ny dag!

CIAO

1 kommentar:

  1. hörru hörru hörru hörru! VAD MENARU MED MIG OCH ARENA?! HJÄÄÄLP! Vem SJUTTON har du träffat nu?!

    SvaraRadera