onsdag 7 juli 2010

trötta fötter

Jag har seriöst vart på stan tills nu. Det har vart världens stekarväder & jag har sprungit på stan. FAIL ! Det började med att vi gick ett ärende till Nathas mamma som gick fort, sen blev det donken för att möta Emelie, hon skulle äta. Efter det så mötte vi Amanda och begav oss till Waynes Torget ! Vårt nya place tror jag bestämt. Där satt vi och tjatade mellan allt ifrån himmel till jord & det gick någon timma åt det.

Efter det så var det dags att fylla på matförrådet & för mig som har börjat det nya tråkiga livet, blev det grov baguett & vitamin dricka! KUL, RIKTIGT KUL DET HÄR.
Sen traska vi lite på stan, hamnade på GinaTricot & DÄR kan inte jag vara utan att hitta saker.. Hittade lite kläder som jag provade men köpte bara min tröja som var - To die for skön! Så jag var ju bara tvungen. Jag är alltid tvungen.

Dom andra skulle typ åt olika håll sen, så ja traska iväg för att köpa mjölk.. Det gick inge bra. Jag ändrade riktning & styrde Royal, där jag stog & babblade med Pyra i nån timma, innan Mupp-Emma kom dit! DRYG. "jag börjar fyra" när kom du? TJUGO ÖVER FEM. Bah! Så ja har sällskapat med dom & Janosh ända till halv åtta, då köpte jag mjölken & gick hem! Riktigt roliga frågor Janosh kom med idag, HAHAHA. Skrattade endel!

När jag kom hem fick jag kassler & potatissallad serverat på bordet, det gick ner! Pappa visade mig även ett hus han ska & kolla på imorn! WIHOOOU, jag vill (: Hoppas! Kommer bli grymt ovant, men det ligger ju typ 500 meter här ifrån så det är ju samma område!

Nu har jag serverat pappa med tårta & sitter med honom i vardagsrummet, han ser på fotboll & jag bloggar (Y) Jävlar vilket störande ljud det är när dom tutar?

GE MIG HELG / ciao.

5 kommentarer:

  1. B, the one and only!7 juli 2010 kl. 13:28

    "Jävlar vilket störande ljud det är när dom tutar?" det kallas att vara entusiastisk ;) vem kan hålla sig i skinnet under en fotbollsmatch? :o

    SvaraRadera
  2. haha jag hade stått tyst och tittat (:

    SvaraRadera
  3. B, the one and only!7 juli 2010 kl. 13:46

    ahh men då är frågan , HUR intresserad av fotboll är du? med tanke på att jag är ganska säker på att svaret är " inte så värst intresserad " blir min nästa fråga, vad i helvete skulle du göra på en fotbollsmatch då? ;)

    SvaraRadera
  4. B, the one and only!7 juli 2010 kl. 13:47

    ahh men då är frågan , HUR intresserad av fotboll är du? med tanke på att jag är ganska säker på att svaret är " inte så värst intresserad " blir min nästa fråga, vad i helvete skulle du göra på en fotbollsmatch då? ;)

    SvaraRadera
  5. haha ja sa bara vad jag hade gjort :) nej, jag är noll intresserad & jag är trött på det där ljudet utifrån vardagsrummet :O

    SvaraRadera