söndag 25 juli 2010

Mot gryningen..

Fy fan för regn! Kvällen har jag spenderat hos J, kollat på MOVIE ! Det blev Snabba Cash & Case 39 ! Båda var bra, men efter den andra var jag halvskeptisk till att gå hem.. "det är ingen skräck, det är en thriller, allex" TACK !

Så på vägen hem svängde jag.. eller omvägade jag förbi L, stog o babbla ute i regnet i över en timma tror jag, hahaha. Fanns så mycket att diskutera, men det finns det alltid när det gäller dig och mig! Sen gick jag hemmåt & ja, jag var fan rädd. Hörde fotsteg & konstiga ljud, allt möjligt larvigt.

Men nu ska jag sova, för tidigt imorn bär det av på shoppingtur med Linda! Känns som att jag har några hundralappar att bränna (: MJAU.

(när man talar om rädsla, det knackade 4 gånger i väggen nu.. antingen så vaknar jag inte mer eller så är coffe allmänt störd i sömnen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar