torsdag 22 juli 2010

Im a worker !

Idag, tvingade jag mig upp klockan elva.. Somnade ett- sov till elva, ställde om klockan flera gånger.. Jag gillar att sova denna vecka tror jag.. Min säg här är så himla mycket skönare, det är svalt & mörkt & mjaaaau vad skönt det är!

Nu har jag ätit frulle - Havrefras & knäckebröd! Haha, det fanns bara rostbröd annars, vilket inte jag hade någon lust att äta - onyttigt ! Fy fan vad jag är duktig. Alla andra drack läsk till maten igår, jag drack vatten! Jag har aldrig klarat sånt här förr! & tro inte att jag inte är sugen på saker, jag är mer sugen än jag någonsin vart! På sötsaker alltså.. Hahaha. Coca Cola, PIZZA !!

Vid fyra drar jag in med BrumBrum & jobbar, vi får se hur det går, vädret är ju inte på topp! Kanske blir bättre ikväll, hoppas det går bra för mig i alla fall ! Men det ska jag väl fixa. Frågan är bara vad jag ska ha för skor? Hmm.

Alla andra kan ju ha det så himla roligt på Rix FM & allt annat skoj som är i stan ikväll, mohahahaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar