tisdag 13 juli 2010

soooooool

Jädrar vad det åskade inatt? Vaknade utav världens smäll! Fattade typ inget & sen så hörde jag ösregnet utanför -.- KUL. Det skulle ju bli stekhett & sol idag?
Men nu börjar allt solstrålarna titta fram! Det gillar vi. Bara dom är framme tills efter två, så är jag nöjd, så Amanda & jag kan dra & bada!

Optikern sen då, PANK. Jävla linser! Nästa jul ska jag önska mig en laser operation! Sissådär 15 000 kr eller nåt, men va fan.. Jag orkar inte detta mer! Haft linser sen sjuan liksom.

Killarna ligger helt utslagna i min lägenhet & jag springer runt & städar!
Fick igång min fläkt igen också, med lite terapi & snälla ord gick han igång.. HAHA.

Måste komma på något sätt att förvara mina grejer på härinne, dom ligger överallt, allt småplock alltså. låda? Sen har ju den där JÄVLA mp3n inte kommit fram heller, JAG FÅR RABIES !! Jag tappade den, RAKT NER på golvet.. borta! HELT JÄVLA BORTA! Är det möjligt liksom? Mitt rum är typ 2 kvadratmeter stort & golvet är helt tomt! Jag blir galen snart.

COME OUT COME OUT , WHEREVER YOU ARE !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar