tisdag 13 juli 2010

FY FAN FÖR REGN !

Alltså, vad ska detta vara bra för? Räckte det inte med att det small som fan inatt? Trodde helt seriöst att jag skulle bli träffad utav blixten när jag gick hem från stan, speciellt när jag gick över bron! Det vore så typiskt mig att typ dö av något sånt.. Kul att jag hade på mig SHORTS & LINNE, endast, också! Tack.
Jag var helt genomblöt när jag kom hem & pappa skratta som fan när jag kom in, TACK!
Vad ska jag göra nu då? Jag har ingen lust att sitta här! Men film vore.

Kollade på Alice i Underlandet imorse, när killarna hade kommit, fy vad bra den var (: Åt frukost & lite sånt, tog en promenix runt gubbholmen så att dom fick bada & springa lite.. Träffade Emma som slet på kyrkogården, dutti! Sen ringde jag och väckte Amanda, ingen mer sovning efter halv ett! Så hon kom till mig & vi satt & babblade & jag åt lunch tills klockan var två, då lämna jag av boysen & vi drog till stan. Var hos Optikern, på Waynes & på Arbetsförmedlingen för påskrift.. Sen small det!

Men nu har jag i alla fall inkommande pengar & så SER JAG igen, sköööönt kan jag lova! Hade fått sämre syn på högra ögat, så nu har jag lika synfel på båda ögonen? Bra eller dåligt..?
Jaja, nu går mina batterier på datorn & jag vill inte ha sladden i .. Så jag offrar tvn istället ! (: CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar