måndag 19 juli 2010

FIND YOU !

Nu har jag äntligen hittat min mp3 ! Efter över en veckas letande, så hittade jag den, på det enda stället jag inte letade.. På grund av att jag inte trodde att den hoppade över hela rummet och in bakom en jävla cykelkorg. Men nu är den hittat i alla fall, så THE MUSIC IS BACK! Tur för mig, eftersom jag ska åka buss till Molkom imorn.

Gick även in & kollade mitt konto förut, 190 kronor.. WHAAAAT ?!!? vart är mina pengar... Borta, uppenbarligen. Idag har jag ju bara handlat för 164 kronor.
Sitter & kollar på Danska Hollywoodfruar nu också, det gör ju inte alls pengarbegäret större! Nej nej nej.

Nu ska jag smörja in mig i mitt härliga kokos body butter, så att pappa får lite mer spader (hela min familj hatar doften utav kokos) & krypa till kojs!

Spela lite Alfapet med Natha, som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar