lördag 24 juli 2010

Lördagsflimmer

Tjolla..hopp! Har blivit dåligt med inlägg nu, bara ett om dagen typ. Jag har inte suttit alls vid datorn typ, bara på natten. Men i alla fall, imorse började jag min dag med en promenad ner till Konsum & tillbaka. Hela min familj köpte lördagsgodis & jag köpte lite nötter & en korsordstidning! Haha.

Sen blir det jobb, fast det ser ju ytterst tveksamt ut nu! Jävla skitväder & grejer. Jag som vill jobba, OB & allt idag ju! Men men.. Vi får se om jag får något samtal, annars blir det ju jobb, som sagt :)

Nu har jag ätit crabsticks-röra & ris, ska sätta upp bilder på min vägg & sen blir det mera mera korsord! Ska skicka iväg ett sms till Linda också, se om hon är vaken nu, klockan är ju ändå tre! Kilar över till henne i så fall!

Yeye, inget mer att säga!

(jo, att du är ett stort pucko ibland)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar