söndag 4 juli 2010

nattuggel

Nu är vi tillbaka här, natt uggling ! Det var det här som inte fick hända.. Men som sagt, imorn sätter jag klockan på ringning, det verkar bli en fin dag i alla fall? Då kanske man kan steka lite på taket, för jag har absolut inget planerat. Alla verkar dö på Söndagar och det är ju inte så rockigt.

Jag har funderat länge på att gå och käka upp min pizzabit som ligger i kylen, men det får bli till frulle, eller inte alls! För imorn börjar fastan. Ingen läsk och helst ingen fetmat. Man kan ju inte behöva skiten! Men pizzan är faktiskt ganska nyttig, tonfisk! Det är bara degen och osten och.. såsen, FUCK - det sket sig! Pappa får äta upp den imorn. Så får det bli!

Peppis och Lollo har precis vart här också, snackade lite och visade upp Pärlan, som nu har blivit svart istället för Kräm-gul! Grymt mycket snyggare blev den, bra jobbat P ! (: Det var väl allt för idag, nu ska jag sova!

If you want to play the game, it´s gonna be my rules, honey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar