måndag 19 juli 2010

Anställd!

Då har man lite extra pengar som rullar in på helgerna (: Barbros Brygga here i come! Har redan fått så många tider att jag var tvungen att köpa en almenacka. Jag älskar almenackor, skriver allt möjligt bajs i dom. När jag var nere på Åhlens så fick jag syn på dagböckerna, har ju en 10 års dagbok som jag fick av Camilla här en gång på min födelsedag. Den blev nerpackad när jag flyttade hem igen & nu har jag glömt att skriva i den! Jag får leta efter den imorn när jag drar till mamma.

Veckans planer är som sagt lite ändrade;
Måndag - Barbros Brygga
Tisdag - Ha Vovvarna, Träffa Amanda, åka till Molkom
Onsdag - Leka med Linda
Torsdag - Jobb
Fredag - Jobb
Lördag - Jobb
Söndag - Förmodligen jobb

Intressant!

Jaja, nu väntar jag på att Pappa ska komma hem, för då blir det kycklingsallad på hög nivå & sen ska jag höra om jag får låna bilen, då blir det Skoghall! Annars blir det film film film (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar