söndag 25 juli 2010

Saker jag glömt

Imorn måste jag ringa & beställa tid hos frissan, utväxten kommer fort! & jag vill inte bli mörk nu när det är sommar.. Inte alls tror jag? Eller jo jag vill, men jag vill kunna bli blond igen sen, lätt & fort, det är omöjligt. Men vad ska man då göra? Är man mörk kan man ju ha massa olika färger & nyanser & slingor.. Men vad kan jag göra med mitt blonda ruffs? Återstår att se.

Sen, kan jag ju få skriva av mig på en annan front. Men jag vet inte hur jag ska säga det så att personen ifråga inte tar illa upp. För jag är arg, riktigt arg nu. Okej om det du hade sagt var sant, men det är det inte, så lägg av, eller ta smällen som kommer.

Vill ut & springa också, men defenetivt inte i detta väder, fy fan. Det får bli imorn, förhoppningsvis! Blir nog Molkom tills på Tisdag eller något, har inget att göra i stan juuuu! Ovanligt dött på senaste tiden & folk är upptagna. Funderar på att dra en liten fylla i veckan också kanske, får se om någon hakar på! Go wild. Vit helg, var nog för mycket lugn för mig, inte min grej..

Nu blir det snart Köttfärsås & spagetti & sen drar jag till Spethz & kollar på film!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar