torsdag 15 juli 2010

Göta Galan !

upp & hoppa 09.30 - fixa sig snabbt & dra till Molkom! Gosade & städade åt min bebis, som nu är frisk :D shihoou! Gav han massa gott gott & ny bomull till husen, nöjd hamster! Haha. Åt frukost med familjen, betalade av min skuld till mamma, gjorde planer! Gosade med lillebror, som gosade tillbaka genom att spy på min klänning så jag fick byta! haha, sen blev det TP med mina bröder & min kusin! JAG VANN första gången (: sen vann Phille o sen drog jag hemmåt KD, för att lämna bilen hemma & promenera bort till Tingvalla IP för jobb i Cafeterian! Svettigt kan jag lova, var som en bunker där inne, pjuuuuu.. Men Jag, Annie & Lena klarade det så galant & många skratt förgyllde dagen! Kollade öven lite när Klüft hoppade längdhopp o lite sånt, nån annan kände jag inte igen! Haha. Typ sålt 400 korvar idag & vet ni va? Inte ALGEBRA en enda gång, in youre face, ALLA mattelärare! (när jag gick i skolan och hade matte, frågade jag alltid varför vi behövde kunna vissa grejer.. Dom svara, till framtiden.. Jag svarade - Tänk om jag ska jobba i korvkiosk då till exempel?) MOHAHAHAHAA! Där fick ni.

Dagen slutade med nöjda miner & ett nummer på en servett? är det BRA eller DÅLIGT? ;) hahahahaha. Grrrr! Namnam.

Meeeeeeeen i alla fall, nu blir det Sex and the City & sängen, kommer somna som en stock! Drömma härliga drömmar om C-B (: Eller kanske H ? :O Vem vet, många på tapetern nu. HAHAH, nej fy. Imorn ringer klockan halv nio & klockan tio går min bil med Canadensarna, tillbaka till Västerås & dom flyger hem.. Snyft! Hahahahaha. Nejdå, men så är det! Har även en plan, tar och lämnar den snyggaste utav dem på rastplatsen när vi kissar, så hämtar jag upp honom på vägen hem (: Happely ever after ! Vad glad han ska bli <3

DET GÅR BRA NU ;) FINALLY.
Jag är glad, så jävla glad?
Kan inte bli bättre, just nu.
Helt suddat ut vissa personer & mår toppen!
Släpp lös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar