söndag 18 juli 2010

Go ahead, make my day

Nu ger jag upp sovandet.. Det blev väl cirka två timmars sömn, sen dundrade det in en massa folk i lägenheten & hade "efterfest" eller något annat här - FY FAN ! Det räcker väl med en gång? Så jag låg väl vaken från fem till åtta eller nåt & rullade tummarna & stirrade i taket. Tillslut blev jag så arg & jag ville inte gå ut bland en massa främlingar så jag ringde och vråla att dom skulle dra. Då öppnas ju såklart min dörr.

Jaaaaaaaaaag orkar inte, visst det är din lägenhet.. Men vad i helvete? Väx upp. Respekt lär ju inte finnas i ditt liv, eftersom ni inte ens gav er när jag bad om det. KLOCKAN JÄVLA ÅTTA PÅ MORGONEN!

Så nu har jag sovit någon timma till, klockan är nu tolv. Jag har försökt få kontakt med folk ifrån alla håll, men ingen svarar.. Vad trevligt. Jag vill dra & bada, men eftersom det inte verkar som att jag har så mycket vänner att ta med mig så blir det väl stek på balkongen, i guess.

Min vännerlista borde jag se över också förövrigt,
för nudu. Är jag trött på vissa! Jävligt trött.

Ta mig härifrån, for real.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar