onsdag 14 juli 2010

Kanada !

09.00 skulle min klocka ringa, 08.45 vaknade jag utav mig själv! Gick & la min 23.30 igår, när hände det senast? somnade lätt innan midnatt. TADA! Snabbt på med kläder & typ fixa lite innan det bar av emot Tingvalla IP! Där fick jag nycklar till bilen & lov att åka & tanka innan vi drog om jag ville. Ja, sa jag & åkte iväg.... När jag kommer bort till OKQ8 så stannar jag vid pumpen.. går bak.. tittar runt i bilen.. Vart i helvete öppnar man tanklocket? Nej, jag hittade det inte, så jag åkte tillbaka till IP för att få hjälp (: KUL att det bara var att trycka med fingret en gång på tanklocket, så ploppade det upp... OFTA! Då kände jag mig blond, RIKTIGT BLOND. Men dom skratta fint (:

10.40 bar det av för mig & Patrik emot Västerås flygplats.. Jag var jätteorolig att jag skulle tappa bort honom, men ärligt? HAHA, men man behövde ju bara följa vägen rakt fram HELA tiden så ploppade ju Västerås upp & flygplatsen var det skyltat till, dyng enkelt! Bra där, igen.. I alla fall, väl framme, ganska så mycket för tidigt, så åt vi lite & så sen kom Kanadensarna & jag fick tre killar med mig i min bil! Kyle & Rob i baksätet - GILLA (: hahahaha.

bästa citatet idag var "do you have moose here in Sweden? That's my biggest wish for this trip, to see one!" HAHAHAHA... eller när dom frågade vad ÖL hette & skulle uttala det! Jag skrattade så ja kikna. Riktigt skojiga killar det där! eller när dom tyckte att Klarälven var "a very big river" ...... HAHA !

Väl hemma i Karlstad släppte vi av killarna på Scandic, lämnde bilarna på IP & jag fick hoppa in i bilen som Karolina Klûft, Klyft? Hur fan hon nu stavas hoppade ur, COOOLT DAAA...! Fick skjuss till torget & där drog jag till Royal, babblade med Emma & Janosh, åt mat & "lekte en rolig lek" med Pyra, gick ja upp till Emma när Pyra stängde, målade jag naglarna på uteserveringen med Janosh, Malin & Pyra & sen drog jag & Pyra emot stan för att vänta på en buss - 38 minuter ! Jävla Karlstad.
Vi pratade dock om intressanta grejer & Pyra lånade piller utav mig! (:
Sen var det en tant på torget som pratade med sin korv också, JÄVLIGT SÖT.

Nu ska jag kolla klart på It's complicated & sen blir det Sex and the City! Jag vette fan, men serier som jag förr avskytt har jag börjat gilla som fan? Som SATC & Scrubs till exempel? Vägra kolla på det förr.. SATC filmerna är dock asbra, det har ja alltid tyckt :p Men serien har alltid vart dryg i mina ögon. Jävlar vad jag babblar.
Nu får det vara bra!

Mycket skratt idag, livet leker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar